wtorek, 25 czerwca 2013

Gościnnie-Mimowolne Zauroczenia

Witajcie,
jest mi niezmiernie miło, że mogłam przygotować kilka prac jako gościnna projektantka
MAGICZNEJ KARTKI
Serdecznie dziękuję Marci za zaproszenie, to dla mnie ogromne wyróżnienie.

Robienie kartek z papierów Magicznej Kartki to sama przyjemność,
papiery wzajemnie dopełniają się, tworząc spójną całość.

Pierwsza praca to kartka dla Nowożeńców,
chciałam by była inna niż zwyczajne kartki, bez oczywistych akcentów,
ale tak by miała w sobie jakąś głębię, symbolikę wspólnego życia we dwoje.
Dlatego zastosowałam motyw statku, który samodzielnie "wyłamałam" z kawałka drewna,
fale powstały z tiulu, koronek a także ornamentu tekturowego dostępnego w sklepie,
jako tło wykorzystałam ten papier.
Kartka jest "schowana w ramce, 
którą sama zrobiłam i okleiłam tym cudnym papierem imitującym stare, malowane drewno.




Druga kartka to również karta ślubna
tym razem w bardziej klasycznym układzie
z wykorzystaniem tego , tego i tego papieru
a także przepięknej ramki z tego zestawu



Trzecia kartka to podziękowanie dla nauczycielki,
delikatna, skromna wręcz ascetyczna
do jej zrobienia użyłam tego papieru


 i ostatnia kartka to ślubna kopertówka
do jej zrobienia użyłam tego i tego papieru,
kwiatki i motyle wycięte są z tego arkusza


Chciałabym Was również zaprosić do zliftowania poniżej znajdującej się kartki,
mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy
pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia



--------------------------------------------------------------------------------------------------
Obejrzeliśmy już przecudne prace Mimowolnie Zauroczonej Ewy :) Czas najwyższy na pracę do zliftowania! A oto ona:



A nasze interpretacje wyglądają tak:

mamajudo
Zaprezentowała uroczą, romantyczną karteczkę z motywem roweru.


Użyte papiery:

Kati
Wyczarowała śliczną kartkę w pastelowych kolorach.




Użyte papiery:

MarysJa
Przygotowała śliczną kartkę z okazji okrągłej rocznicy urodzin.



Użyte papiery:

Artisant
Stworzyła śliczną kartkę w słonecznych kolorach.



Użyte papiery:

Małgoś
Przygotowała śliczną kartkę z motywem samochodu, idealną np. dla Taty, ale nadającą się również dla Pani z zainteresowaniami motoryzacyjnymi :)





Użyte papiery:

GosiaK
Ja natomiast przygotowałam poważną kartkę w kontrastujących kolorach :)


Użyte papiery:


Zapraszamy do udziału w liftowym wyzwaniu do dnia 10.07.2013 :) Zasady jak zwykle tutaj :)


5 komentarzy:

  1. Fantastyczne prace, ale ta pierwsza - stateczek to dla mnie numer 1!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super ta ze stateczkiem :) naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taaaa... i znów mimowolnie się zauroczyłam :))) przepiękne prace Ewy, a pozostałe też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za tak miłe komentarze,
    a dla dziewczyn z DT wielki ukłon-stworzyłyście świetne prace.
    No i oczywiście wielkie dzięki dla Marci za zaproszenie :*
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)