piątek, 20 września 2013

Miłości, bez której nie da się żyć !

Cześć wszystkim.
Przybiegam dziś z delikatną ślubną karteczką. Karteczka - miała być pamiątką ważnego dnia, taką, której nie wyrzuca się po tygodniu.

I tak powstała kartka sztalugowa ze zdjęciem. Zdjęć się nie wyrzuca, więc i kartka zostanie na dłużej i jako ramka będzie zdobić mieszkanie Nowożeńców i przypominać o najważniejszym dniu.



Ślub był wyjątkowy, więc i kartka musiała taka być. Czy udało mi się stworzyć coś wyjątkowego?


Rewelacyjnie wpasowały mi się tu wycinanki z serii Ornamenty. 
BTW, klikając w Wycinanki - nie zapomnijcie oblukać nowości!!!!! Jest na czym oko zawiesić :)


Do utworzenia karteczki wykorzystałam ulubiony różowy Powiew Orientu i połączyłam go z TYM papierkiem z kolekcji Pożegnania Lata.


Całość rozświetla piękny buziaczek małej dziewczynki :)


Nowożeńcy byli zaskoczenia taką karteczką, ale doniesiono mi, że się podobała.

Lubie takie zamówienia :D

Do zrobienia karteczki wykorzystałam:
-Powiew Orientu 006
-Pożegnanie lata 006
-Ornamenty- Zestaw II

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Nie krępujcie się zostawić komentarz :))))))

Madzik

1 komentarz:

  1. Beautiful, beautiful!!! I love your gorgeous easel card!! I scrolled through your blog, and you do beautiful work!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)