piątek, 11 października 2013

Inspiracja na dzień nauczyciela.

Dzisiaj chciałam przedstawić kartkę, którą stworzyłam dla Pani od języka niemieckiego, wykorzystałam w tym celu cytat po niemiecku (w oryginale), który brzmi: "Ograniczenia mojego języka to ograniczenia mojego świata." - napisałam go w ozdobnej formie, mam nadzieję że się spodoba. 

Wykorzystałam jesienne kolory z racji aury na zewnątrz, ponieważ nie znam upodobań Pani Nauczycielki. Na dole wydrukowałam TEN stempel, pobrany od Novinki :-) dziękuję bardzo za udostępnienie!






Papiery których użyłam do zrobienia kartki:

tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

Pozdrawiam gorąco i zachęcam do robienia "jesiennych" prac na Dzień Nauczyciela, 
jak widać są one bardzo uniwersalne! Małgosia P.

6 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)