środa, 13 listopada 2013

Wyniki Candy z kolekcją Wieczór Wigilijny

Witajcie kochani!

Wracam do Was po długim weekendzie, z wyjazdu, który wypadł mi w ostatniej chwili, dlatego wyniki również się przeciągnęły, za co Was szczerze przepraszam.

Nie ma jednak tego złego.... 
Oto, kto został wylosowany w tym jakże "szczęśliwym" 13-tym dniu listopada :)

Z bloga jest to osoba o numerze:


z Facebooka natomiast, wybrana została osoba:


Serdecznie gratulujemy wygranym Paniom ! :)
Prosimy o kontakt na:

Wszystkim Wam bardzo dziękujemy za tak liczny udział w naszej zabawie i zapraszamy na kolejne:)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa była przednia, podobnie jak nagrody. Szczęśliwie wylosowane z pewnością to potwierdzą :)
    Dziękuję i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju, niemożliwe ;) Ja na prawdę muszę w totka zagrać! A podobno nic dwa razy się nie zdarza ;) Dziękuję i już piszę maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę przyjemnej zabawy z nową kolekcją :)
    Dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, spojrzałam na wylosowany nr i się zmartwiłam, bo otarłam się o nagrodę (miałam nr 66). Później spojrzałam niżej i co widzę? Jednak się udało! Szczęście jednak dopisało na facebooku! Dziękuję za wspaniałe candy. Mail wysłany. Już nie mogę się doczekać nagrody, bo jestem w trakcie tworzenia świątecznych kartek i cierpię na deficyt papierów, a te są piękne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo serdecznie gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn :-)))Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałych prezentów.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)