środa, 13 maja 2015

Nuda, nuda, nuda... ;-)

Witajcie! Mamy maj, więc króluje twórczość komunijna. U mnie nie jest wcale inaczej. Nuuuuda, nie? ;-)
Pokażę Wam coś zarówno dla "komunistów", jak i dla kapłanów przygotowujących dzieci do przyjęcia tego sakramentu. Zdjęć będzie sporo.
Kartka dla dziewczynki powstała z papieru z kolekcji Rajski Ogród. Użyłam też prześlicznych białych kwiatuszków, które niedawno zamieszkały na półkach sklepowych:



Kartka dla chłopca jest dużo prostsza, za to z magiczną tekturką:


Druga kartka dla chłopca była dla mnie prawdziwym wyzwaniem - miałam do niej jakoś wpleść motyw piłki nożnej. Chyba mi się udało ;-)




I dwie kartki w pudełkach z podziękowaniem dla kapłanów - pierwsza w niebieskościach i bieli, z pudełkiem z wzoru Magicznej Kartki, wyciętym z pomocą plotera:




Druga powstała w delikatnych brązach:




Użyte przeze mnie materiały:

Wytrzymaliście do końca? ;-) To gratuluję :-)
Serdecznie pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Niezła ta nuda ;) Piłka nożna normalnie mnie rozwaliła. Świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również , ja miałam motyw kaktusa na komunie i myślałam nad tym dwa tygodnie ,żeby nie przesadzić i nie zatracić powagi uroczystości. Dopisek o drużynie jest kapitalny

      Usuń
  2. Ewcia... co ja Ci bede mowic...
    No po prostu boooskiee ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowe podobają mi się wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka nuda! Inspiracje Ewy zawsze podziwia się z wielkim zainteresowaniem. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję i cieszę się, że się Wam podobają moje prace :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)