środa, 12 lipca 2017

Kartka ślubna w pudełku - inspiracja z Brother Scan'N'Cut /Wedding Card in the box - inspirations with Brother Scan'N'Cut

Kartka ślubna w pudełku - inspiracja z Brother Scan'N'Cut
Wedding Card in the box - inspiration with Brother Scan'N'Cut

Witajcie,
dzisiaj chcę się z Wami podzielić ślubną kartką w pudełku ozdobioną papierami z kolekcji Obietnice.
Pudełko wycięłam przy użyciu plotera Brother Scan'N'Cut i pliku SVG/FCM Pudełko Kwadrat 14,5x14,5x3cm.
Hello,
I would like to share with you today a wedding card in the box 
decorated with papers from collection Promises.
The box I have cut out with the plotter Brother Scan'N'Cut and a file SVG/FCM Square Box 14.5x14.5x3cm.


Wszystkie te rzeczy możecie kupić w sklepie Magicznej Kartki.
Plik obejmuje bazę, wieko oraz ścianki bazy i ścianki wieka, które są opcjonalne i można je wykorzystać jako dodatkowe zdobienie a zarazem wzmocnienie.
Ja w mojej pracy użyłam wszystkich tych elementów.
Bazę wycięłam z białego gładkiego kartonu 250g a resztę z kolekcji Obietnice.
All materials you can buy in Magiczna Kartka's shop. 
A file includes a base, a lid and base's walls and lid's walls, which you can optionally use as an additional decoration and reinforcement.
I have used all these elements in my project. 
A base I have cut out from white cardstock 250g and the rest, from papers collection Promises.




Przy wycinaniu ploterem użyłam następujących parametrów:
- wysunięcie nożyka 3,
- prędkość cięcia 1,
 - docisk noża 3.
When I cut with the plotter I have used the following parameters:
- blade 3,
- cut speed 1,
  -  cut pressure 3.

Jeżeli chodzi o parametry przy wycinaniu, są to indywidualne ustawienia. Ja nożyk wysunęłam na 3. Przed wycięciem danego elementu zawsze warto zrobić test cięcia. Szczegółowo pisała o tym TUTAJ Marta.
With regard to cutting parameters, these are individual settings. I have cut with a blade at 3. 
Before cutting a particular element, it is always worth to do the cut test. 
In detail HERE Marta wrote about it.


Serca znajdujące się na kartce również wycięłam ploterem. Użyłam gotowego wzoru wgranego w ploterze, ale przy pomocy pamięci Pendrive lub WIFI możecie wgrywać własne projekty.
Kartkę ozdobiłam papierowymi kwiatkami i perełkami w płynie.
Hearts which you can see on the card I have cut also with a plotter.
I have used ready template saved on a plotter, 
but you can cut with plotter all you projects saved a Pendrive or send through WIFI. 
A card is decorated with paper flowers and liquid pearls.


W mojej pracy wykorzystałam:
In my project I have used:



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam
Thank you for your visit,
greetings,





1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)