poniedziałek, 31 lipca 2017

Najlepsze wspomnienia - wakacyjny magnes / Best memories - holiday magnet

Witajcie Kochani,
moja dzisiejsza inspiracja to pomysł na zachowanie najpiękniejszych chwil w formie praktycznego magnesu na lodówkę.
Pokażę Wam w kilku krokach, jak stworzyć taką uroczą pamiątkę przypominającą najpiękniejsze wakacyjne chwile, na które czekamy przez cały rok!
Hello dear,
My inspiration today is the idea to preserve the most beautiful moments in the form of a practical refrigerator magnet.
I will show you in few steps how to create such a lovely reminder of the most beautiful holiday moments we are waiting for all year round!


Do wykonania magnesu potrzebne nam będą przede wszystkim:
- kawałek beermaty - ja przycięłam tekturę do wymiarów 9,5 x 19,5 cm, bo takie ścinki akurat miałam, ale format może być dowolny;
- arkusz magnetyczny;
- ulubione papiery;
- zdjęcie;
- karteczki samoprzylepne;
- podstawowe narzędzia, takie jak: klej, nożyce, taśma dwustronna, itp.
To make a magnet we will need primarily:
- a piece of beermat - I have trimmed the cardboard to 9.5 x 19.5 cm, 
because I had few scraps like that, but the format can be arbitrary;
- magnetic sheet;
- favorite papers;
- picture;
- sticky notes;
- basic tools such as glue, scissors, double-sided tape, etc.


Kawałek beermaty, który będzie bazą naszej pracy obklejamy papierem.
Ja wybrałam arkusz Jak Malowana II - 12, który docięłam do wymiarów 12,5 x 22,5 cm - czyli o 3 cm większy od tekturki. Na tak przygotowany papier nakleiłam beermatę, nacięłam na rogach, zgięłam i skleiłam, zabezpieczając brzegi tekturki.
W ten sposób mamy ładnie oklejony przód. Na tył docinamy kawałek papieru nieco mniejszy od tektury - u mnie 9 x 19 cm - i naklejamy.
A piece of beermat which will be the basis of our work is glued with paper.
I have chosen the Just as Painted II  - 12 sheet, which I cut to the dimensions of 12.5 x 22.5 cm 
- that is 3 cm bigger than the cardboard. On prepared paper like this we glue a beermat piece, cut the corners, folded and glued, and secured the edges of the cardboard.
That way we have a nicely glued front. At the back we cut a piece of paper slightly smaller than the cardboard - 9 x 19 cm - and stick it.


W kolejnym kroku docinamy kawałek arkusza magnetycznego - ja wycięłam go wykrojnikiem w kształcie koła. Następnie nadajemy kształt naszemu zdjęciu. 
In the next step we cut a piece of magnetic sheet - I cut it with a circle-shaped die. 
Then we shape the picture.


Magnes przyklejamy na tył przygotowanej bazy - uważamy, żeby przykleić właściwą stronę. ;)
We stick the magnet on the back of the prepared base - be careful to stick it to the right side. ;)


Pozostaje  nam najprzyjemniejsze, czyli ozdabianie.
Magiczna Kartka ma na sklepowych półkach mnóstwo świetnych arkuszy z dodatkami - ja wykorzystałam tutaj elementy z arkuszy Amerigo Vespucci 12 i Uchwycone Sny 11.
Now the best part - decoration.
The Magiczna Kartka has a lot of great papers collections on the store shelves - 
I have used the Amerigo Vespucci 12 and Catched Dreams 11 sheets here.

 
Na ozdobiony magnes przykleiłam bloczek z karteczkami samoprzylepnymi
- na codzienne zapiski i listy zakupów.
On a decorated magnet I glued a pad with sticky notes
- for daily notes and shopping lists.


Wykorzystane materiały:
I have used:



Ciepło pozdrawiam!
Warm greetings!

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł i fajny tutorial.
    Dziekuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ,no dla mnie bomba :) Dzięki za tutek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze wspomnienia - wakacyjny magnes / Best memories - holiday magnet. Witajcie Kochani,. moja dzisiejsza inspiracja to pomysł na ...
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  4. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)