poniedziałek, 12 lutego 2018

Kartka - pozdrowienia z Wyspy Motyli

Witajcie !

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę, którą w całości wykonałam z kolekcji Magicznej Kartki Wyspa Motyli.
Mam nadzieję, że tą kartką przywołam wiosnę, za którą tak bardzo już tęsknię.
W pracy wykorzystałam elementy z arkuszy z dodatkami: karty, banerek, kwiatki i motylki.
Wszystkie brzegi delikatnie wykończyłam tuszem w kolorze jasnego brązu.
Całość ozdobiłam perełkami w płynie.

Zapraszam do oglądania :)

Hello!
My today's inspiration is a card, as a whole created using Isle of Butterflies collection.
I hope that with this card I will bring up the spring, for which I miss so much.
card base is made of 250 gsm 30 x 30 cm white cardstock.
I used here also elements I cut out from add-ons papers from the same collection: cards, banner, flowers and butterflies.
All paper eges was inked using light brown ink pad.
As a finish touch I used liquid pearls.
Here is the result:






W pracy użyłam / I used:


Pozdrawiam serdecznie / Greetings!


1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)